Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου, οι τάξεις Δ’, Ε’ και Στ’ του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης, προκειμένου να υλοποιηθεί, από τους μαθητές και τις μαθήτριες τάξεων εργαστήριο με τίτλο: «Μπαίνω στη Θέση του Άλλου», την Τρίτη στις 02-12-2025.
Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε διαδραστικές δραστηριότητες παρέα με τους μαθητές/-ήτριες του Ειδικού Σχολείου. Περπάτησαν με κλειστά μάτια, μπήκαν στα αναπηρικά αμαξίδια, έγραψαν με το άλλο χέρι, έκαναν συνεργατικά παιχνίδια, χόρεψαν, ζωγράφισαν και αντάλλαξαν ευχές και δώρα. Ο σκοπός της δράσης αυτής ήταν οι μαθητές/-ήτριες να αποκτήσουν ενσυναίσθηση, δηλαδή να μπουν στη θέση του άλλου, να κατανοήσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα παιδιά με ειδικές ανάγκες καθώς και να αποδεχτούν τη διαφορετικότητα.


